Uitgaande route instellen

Introductie

In dit artikel zullen we je uitleggen hoe je een uitgaande route instelt in jouw telefooncentrale van 4AllBusiness.

 

Stap 1

Log in op jouw telefooncentrale met de inloggegevens welke je des tijds hebt gekregen.

 

Stap 2

Navigeer na het inloggen naar PBX -> External -> Uitgaande Routes

foto1

 

Stap 3

We kunnen nu beginnen met het invullen van alle basisinformatie. Onderstaand hebben we een klein voorbeeld van gegevens die je kunt gebruiken:

Omschrijving: UitgRoute
Externe koppelingen: kies hier jouw aangemaakte trunk (nog niet gedaan? raadpleeg onze andere handleiding eerst)
PIN: Geen
Outbound CID:
CID Name: Test Bedrijf
CID Number: 31850000000 (altijd met 31, zonder + en zonder 0. Dit is je eigen telefoonnummer gekoppeld aan je trunk)
Overwrite CID: If not provided

foto2

 

Stap 4

We moeten nu een aantal standaard kiespatronen instellen. Dit om te zorgen dat we uitgaande nummers kunnen bereiken, maar ook de hulpdiensten kunnen benaderen op haar nummers. Neem de volgende gegevens over:

 

   Vooraan toevoegen       Prefix        Patroon     CID  Pattern
    xxx.  
    11x  
  + xxx.  


foto3

Stap 5

Na het instellen van alle voorgaande stappen kunnen we een Failover Destination instellen. Dit houd in dat hij een andere route gaat pakken, zodra een gesprek mislukt. Dit is enkel uitgaand. We raden aan op deze op Terminate Call -> Hangup te zetten. Dan weet je dat het gesprek mislukt. 

Klik hierna op "Update". Je kunt nu uitbellen naar nummers via je softphone.

 

Wij hopen jullie met deze uitleg voldoende te hebben geholpen. Mocht het toch niet lukken, kan je er altijd voor kiezen om te e-mailen naar support@4allbusiness.nl of een ticket aan te maken in je klantenpaneel. 


Was this article helpful?

mood_bad Dislike 0
mood Like 0
visibility Views: 584