Inkomende route instellen

Introductie

In dit artikel leggen we je uit hoe je een inkomende route instelt in jouw telefooncentrale van 4AllBusiness. Je hebt hier uiteraard wel een lopende dienst nodig.

 

Stap 1

Log in op de telefooncentrale met de inloggegevens welke je des tijds van ons hebt gekregen.

 

Stap 2

Navigeer naar PBX -> External -> Inkomende routes

foto1

 

Stap 3

We kunnen nu beginnen met het invullen van onze wensen voor een inkomende route. Er zijn een aantal basisgegevens welke we kunnen instellen:

Routeermethode: standaard
Omschrijving: InkRoute
DID-patroon: jouw telefoonnummer (met 31, zonder + en zonder 0, voorbeeld: 31850000000
Wachtmuziek: geen of standaard (eigen wens)
Caller ID Modifier: none
Privacybeheer: eigen wens, kan je inschakelen
Faxdetectie: eigen wens, kan je inschakelen

foto2

 

Stap 4

Nu gaan we bepalen wat inkomende belletjes precies moeten doen. Je zult zien dat hier nog niet veel te selecteren valt, omdat je waarschijnlijk nog niks hebt aangemaakt. Je kunt hier normaliter beslissen of je een welkomstbandje wil afspelen of de beller in een wachtrij wil plaatsen. Om dit te kunnen doen, dien je dit eerst aan te maken. Je kunt hiervoor onze andere handleidingen raadplegen. Wij zullen nu, als voorbeeld, een Verify DID selecteren. Zo kan je namelijk testen of inkomende belletjes werken.

foto3

 

Je hebt nu een inkomende route ingesteld en kunt belletjes ontvangen, gefeliciteerd.

 

Mochten er nog vragen resteren of ben je tegen een probleem aangelopen? Aarzel dan niet om een e-mail te sturen naar support@4allbusiness.nl óf een ticket aan te maken in je klantenpaneel.


Was this article helpful?

mood_bad Dislike 0
mood Like 0
visibility Views: 608